zondag 14 juni 2015

Welk magazine?

Wat voor magazine vindt jij nou het leukst?
Ga je meer voor de nieuwste roddels over alle BN'ers en wie er verder nog beroemd is in de wereld of voor de mooie plaatjes en echte verhalen?
Twee, in mijn ogen, tegenovergestelden hierin zijn voor mij de "Linda" en het "Story Magazine".
Zoals de naam al zegt story, veel roddels waarvan altijd nog maar moet blijken of het achteraf wel waar is. Foto's in de meest ongunstige houdingen en het privĂ© leven van onze celebraties op een gouden dienblad over dingen die toch eigenlijk niemand iets aan gaan.
Niet mijn ding, wil ik allemaal niet weten.
Gelukkig bestaat daarom ook de keuze voor een ander blad zoals de "Linda".
Verhalen en interviews

met mensen die zelf bereidt zijn om hun dingen met ons te delen met toch iets meer diengang, maar ook vermakelijk. Altijd een thema, gewoon voor mijn idee meer classy, chic en inhoudt.
Iedereen moet natuurlijk zelf weten waar zijn/ haar voorheur naar uitgaat, gelukkig leven we in een land met vrije keuze en meningsuiting, dus dit is mijn mening.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten